Més usuaris atesos en els serveis d’atenció domiciliària


El Servei d'Atenció Domiciliària (SAD) de la FADO va incrementar en un 12% el nombre d'usuaris que s'han beneficiat dels seus serveis d'atenció a les persones i serveis a la llar.

L'augment més significatiu de l'any 2017 va ser el dels Serveis a la llar, amb un total de 285 usuaris atesos, un 27,2% més que l'any anterior. Els Serveis d'atenció a les persones també van presentar un augment significatiu amb un total de 1.002 usuaris, un 8,3% més. El SAD ha arribat així a 1.287 persones usuàries ateses durant el 2017, un 12% més que l'any 2016, quan l'equip professional de FADO va atendre 1.033 persones a les seves llars.

Les hores d'atenció i la plantilla també han evolucionat en consonància. S'ha arribat a les 95.753 hores (un 10,3% més que l'any anterior, amb 86.818) i la plantilla es va tancar a finals d'any amb un total de 118 professionals, gairebé un 70% amb contractació indefinida.

La FADO manté així un creixement continuat que consolida el model de treball en l'atenció domiciliària arreu del territori, amb un servei ofert pels equips de SAD Vic, SAD Manlleu, SAD Torelló, SAD Tona, SAD Centelles, SAD Lluçanès, SAD Roda de Ter, SAD Taradell, SAD Sant Quirze de Besora i SAD Voltreganès.

Compartir:

Enllaços relacionats