Preguntes freqüents


Que he de que fer per accedir als serveis d'un centre de dia de l'ajuntament de Vic (Sant Jordi o Caputxins) ?

Heu de concertar cita amb la treballadora social de referència de l'Ajuntament de Vic. Podeu fer-ho trucant al Departament de Benestar i Família de l'Ajuntament, al telèfon 93 885 25 52, o a través del correu electrònic benestar@vic.cat.

Quin és l'horari d'atenció telefònic al públic de la FADO ?

Ens trobareu de dilluns a diumenge, de 10:00 a 19:00 hores, al telèfon gratuït 900 20 20 22.

Com puc concertar una entrevista personal per demanar informació dels serveis privats de la FADO?

Podeu trucar al telèfon gratuït 900 20 20 22, de dilluns a diumenge de 10:00 a 19:00 hores, o bé de forma presencial a les instal·lacions d'El Nadal situades al carrer de la Laura, 83, de Vic, de 10:00 a 19:00 hores de dilluns a divendres.

Com puc gaudir dels serveis de la Xarxa Activa't?

Cal que concerteu una visita amb la treballadora social del vostre municipi. Actualment, la FADO gestiona espais Activa't a les poblacions de Gurb, Olost, Sant Julià de Vilatorta, Santa Eugènia de Berga i Sant Quirze de Besora.

Que he de fer per accedir a un servei d'atenció domiciliària amb subvenció pública?

El primer pas és concertar cita amb la treballadora social de referència del vostre municipi.

Vull treballar a la FADO, com ho he de fer?

Entra a l'apartat de la nostra pàgina web 'Treballa amb nosaltres' i emplena el qüestionari que hi trobaràs, o bé porta'ns en mà el teu currículum a 'El Nadal Serveis per a la gent gran', al carrer de la Laura, 83, de Vic

Puc pagar directament a la persona que em ve a casa?

No, tots els serveis es facturaran mitjançant domiciliació bancària. Les nostres treballadores formen part de l'equip professional de la FADO i tenen totes contracte i nòmina.

Quants dies triga en iniciar-se un servei?

El màxim de temps que es pot demorar per coordinar el servei és de 72 hores, però sempre depèn de la urgència d'aquest.

Què passa si no m'agrada el/la treballador/a que ve a domicili?

Intentarem canviar-lo el més aviat possible. Sempre intentem buscar el millor perfil de professional per a cada persona que atenem.

Cal que deixi una clau del meu domicili als treballadors de la FADO?

No és necessari. És més, demanem que sempre hi hagi algú que obri la porta. En els casos en què això no és possible, cal que la família signi un document en el qual consti que ells, voluntàriament, cedeixen una còpia de les claus de casa seva a la FADO i que n'assumeixen la responsabilitat.

Si un treballador pren mal a casa meva, en sóc responsable?

No, la FADO té assegurats a tots els seus professionals.

Puc triar horari en què vull que vingueu a casa meva?

Sempre intentarem adequar-nos el màxim possible a les seves necessitats i preferències.

Puc fer un canvi d'horari per una necessitat urgent (per exemple, per anar a una visita mèdica)?

Sempre i quan ens aviseu, com a mínim, amb 7 dies d'antelació, s'intentarà poder canviar l'hora del servei.

Puc marxar de vacances, de visita al fills, de viatge .... i quan torni iniciar el servei en el mateix horari?

Davant una absència temporal de màxim quinze dies, planificada i sempre i quan hi hagi una data d'inici i de retorn prevista, es reservarà l'horari d'atenció. Quan l'absència sigui superior a quinze dies, no podem garantir que es mantingui el mateix horari.